Zajrzyj w to miejsce, aby dowiedzieć się więcej o ofercie agencji reklamowej Kraków.
Działania reklamowe powinny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się dystrybucją, produkcją czy świadczeniem usług. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mają finanse na utworzenie i utrzymanie swoich oddziałów ds. marketingu, tymczasem niewielkie firmy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, z reguły poszukują pomocy u agencji marketingowych.
Agencja reklamowa zapewnia kompleksowe usługi
Agencja reklamowa to grupa kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności przydatnych w marketingu. Dzięki zatrudnieniu ekspertów doskonale orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (animacje i klipy viralowe, social media), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą liczyć na stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (obwoluty, papier firmowy czy wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, że będzie ono poprawnie użyte podczas tworzenia materiałów reklamowych – billboardów, folderów, stoisk targowych czy plakatów. Agencja reklamowa przygotuje też atrakcyjne, unikalne artykuły na stronę www zleceniodawcy, a także opracuje strategię interakcji z klientami poprzez modne media społecznościowe, takie jak Facebook, Instagram i Twitter.
Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są przede wszystkim do przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym działem promocji. Jakkolwiek nie znaczy to, że to jedyny model kooperacji. Praca agencji częstokroć polega na wsparciu istniejącego już w firmie zespołu ds. promocji. Jeśli zatem nie ma on praktyki w przygotowaniu spotkań z klientami, konferencji czy targów, które na ogół wymagają skrupulatnego planowania, te zadania może wykonać zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające budowę kompetentnej oraz zgranej ekipy pracowników – wystarczy powierzyć jej opracowanie planu szkoleń czy też zorganizowanie imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, należy jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do znacznego zespołu doświadczonych ekspertów. Pozwala to na powierzenie wszelkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencji, a co za tym idzie – większą kontrolę nad wizerunkiem marki oraz integralnością kampanii.
Lokalizacja firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]