Wydałeś fortunę na nową witrynę www, zaś ona nie zachęca nowych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana i wyposażona w nowoczesne rozwiązania, jednak klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się pomimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyna tkwi w niskiej widoczności w sieci. Internauci zwykle używają wyszukiwarek – dobry biznesmen musi więc zatroszczyć się o to, żeby witrynę jego firmy użytkownicy znaleźli bez dużych problemów. Jak to zrobić? Warto rozpocząć od samej strony, optymalizując ją zgodnie z wytycznymi Google.
Na czym polega optymalizacja stron?
Optymalizacja strony to wszystkie działania polegające na dostosowaniu strony do wymogów wyszukiwarki. Są to zarówno zmiany HTML serwisu, jak i uzupełnienie jej odpowiednim contentem. Jest to szczególnie istotne ze względu na fakt, że boty Google klasyfikują witryny w myśl odgórnie ustalonych algorytmów – ważne jest między innymi prawidłowe użycie tagów HTML oraz nasycenie słów kluczowych.
Optymalizacja stron – której agencji powierzyć?
Optymalizacja stron to zadanie potrzebujące dużej wiedzy o wciąż modyfikowanych algorytmach Google – dlatego też nie najlepszym pomysłem będzie samodzielne edytowanie kodu według ogólnodostępnych poradników. Zdecydowanie lepiej postąpimy powierzając to sprawdzonej agencji SEO i rozpatrując to jako inwestycję – dochody osiągane przez naszą firmę mogą zwiększyć się nawet po paru tygodniach od wykonania optymalizacji.
Lokalizacja firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]