Skip to content

Gorące rozmowy o biznesie

  • Robienie zakupów
  • Aranżacja i wyposażenie wnętrz
  • Opieka nad grobami
  • Branża budowlana
  • Zdrowie
  • Usługi

Zobacz koniecznie

Wszystko o ginekologu

Dżem malinowy i malinowo-jabłkowy – domowe przepisy

Potrzebny sprzęt dla motocyklisty

Sól himalajska i kłodawska – zastosowanie i właściwości

Systemy rynnowe – istotna część konstrukcji dachu

Etykiety i kapturki termokurczliwe – akcesoria do alkoholu

Kto może skorzystać z metody kasowej?

Najpiękniejsze miejsca w Małopolsce

Agencja SEO – co może zaoferować Twojej firmie?

Uhuru, Mawenzi i Shira – wyprawa na Kilimandżaro

  • Home
  • Reklama i marketing
  • Agencja SEO – co może zaoferować Twojej firmie?
  • Reklama i marketing

Agencja SEO – co może zaoferować Twojej firmie?

Odwiedź firmę SEO - uzyskaj rzetelną pomoc specjalistów.

Przedsiębiorstwa i właściciele portali internetowych, którzy pragną, żeby dotrzeć do najlepszych pozycji w wyszukiwarce, są w stanie to osiągnąć na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie zaleca się, to podjęcie starań osobiście. Nie dysponując doświadczeniem w obszarze SEO i nie śledząc na bieżąco informacji o zmianach w algorytmie Google, ciężko postępować trafnie i – co najistotniejsze – skutecznie. Druga droga to stworzenie etatu dla specjalisty SEO, lecz nie każda firma może sobie na to pozwolić ze względu na budżet. Trzeci sposób to podjęcie współpracy z agencją SEO. Budżet wygospodarowany na takie działania można dostroić do możliwości finansowych zleceniodawcy. Plusem współpracy z agencją SEO jest to, że oprócz specjalistów od SEO w pracują tam także eksperci od kampanii Google Ads, kreatywnego pisania, programowania czy projektowania graficznego, którzy służą merytorycznym wsparciem w tych obszarach.

Agencja SEO – postaw na taką, która funkcjonuje na rynku od lat

Polskich agencji SEO jest wiele. Czym kierować się podczas szukania firmy, która wywinduje do góry naszą widoczność w SERPach? Radzimy postawić na markę, która działa na rynku od kilku lat. Liczba firm SEO, a także tych kreatywnych oraz reklamowych, z miesiąca na miesiąc wzrasta, co nie zawsze gwarantuje odpowiednią jakość usług. Współpracując z firmą, która funkcjonuje od około dekady, można mieć pewność, że posiada ona znaczne doświadczenie i może bez przeszkód zaprezentować pokaźne portfolio swoich poprzednich prac. Na stronach agencji SEO na ogół znajduje się sekcja „Case study”. Zanim sygnuje się umowę wypada zapoznać się ze studia takich przypadków, żeby przekonać się, jakich rezultatów można oczekiwać po agencji, jak również to z jakimi branżami pracowała oraz jakie kwestie udało jej się rozwiązać. Dobra agencja SEO to taka, której praca jest przejrzysta: zawiadamia o planach zadań na najbliższe miesiące, jak również dostarcza raporty z przeprowadzonych działań i ich rezultaty.

Druga licząca się kwestia to spersonalizowana oferta i dostrojenie zakresu działań do profilu działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy odpowiada w przeciągu kwadransa, a oferta sprawia wrażenie sztampowego szablonu, należy traktować to jak sygnał ostrzegawczy. Po otrzymaniu zapytania pracownik doświadczonej agencji SEO powinien skontaktować się z potencjalnym klientem, aby poprosić o pomocnicze informacje o firmie, potrzebne do utworzenia dla niej kompleksowej oferty. Chodzi o dane, których nie można wyszukać samodzielnie w sieci, jak przykładowo informacja o realizowanych uprzednio działaniach SEO czy o istotnych dla klienta usługach bądź artykułach, które chce wypromować.

Co o agencji SEO świadczy model rozliczeń jaki proponuje?

Przezornie należy potraktować firmy SEO, które proponują umowę z opłatą za wypracowany rezultat. W takim modelu zleceniodawca rozlicza się z agencją SEO dopiero wtedy, gdy frazy kluczowe osiągną ustalone w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do Top5 lub Top10). To nadal często napotykany sposób rozliczeń, jednak niesie ze sobą znaczne zagrożenie – można wszak osiągnąć szybki efekt przy pomocy łamania zasad określonych przez Google. Codziennie aktualizowany algorytm także nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych zleceniodawcy, dlatego dobra agencja SEO nigdy nie zapewnia osiągnięcia konkretnych efektów. Jeśli chodzi o opłatę za współpracę z firmą SEO, to z rzadka jest ona stała – najczęściej w pierwszych tygodniach po podpisaniu umowy konieczne są większe nakłady finansowe, aby opracować wnikliwy audyt SEO, a w następnej kolejności wcielać w życie wszelkie przedstawione w nim sugestie. W kolejnych miesiącach współpracy, jak witryna klienta zostanie już zoptymalizowana, wydatki na prace są o wiele mniejsze.

Lokalizacja firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Sprawdź również

  • Link building z wykorzystaniem PBN – linki kanoniczne i wizytówki NAP
  • Pozycjonowanie firm z Krakowa – komu zlecić tę usługę?
  • Graficzny projekt gazety korporacyjnej
  • Projekt raportu – komu zlecić jego wykonanie?
  • Co warto wiedzieć o raporcie danych pozafinansowych?
W Reklama i marketing

Ostatnie wpisy

  • Wszystko o ginekologu
  • Dżem malinowy i malinowo-jabłkowy – domowe przepisy
  • Potrzebny sprzęt dla motocyklisty
  • Sól himalajska i kłodawska – zastosowanie i właściwości
  • Systemy rynnowe – istotna część konstrukcji dachu

Kategorie

  • Aranżacja i wyposażenie wnętrz
  • Automatyka przemysłowa
  • Bezpieczeństwo
  • Biżuteria i kosztowności
  • Branża budowlana
  • Branża prawna
  • Finanse i rachunkowość
  • Hobby
  • Kosmetyki
  • Kulinaria
  • Motoryzacja
  • Podróżowanie
  • Porady i ciekawostki
  • Reklama i marketing
  • Robienie zakupów
  • Spedycja, transport, logistyka
  • Sport
  • Strony internetowe
  • Szkolnictwo
  • Technologie
  • Usługi
  • Zagadnienia informatyczne
  • Zdrowie

You May Like

  • Reklama i marketing

Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

  • Reklama i marketing

Co optymalizacja stron da Twojej firmie?

  • Reklama i marketing

semKRK#19 BIG – relacja z konferencji

  • Reklama i marketing

Buyer persona w content marketingu – po co i jak ją stworzyć?

  • Reklama i marketing

Pozycjonowanie – co warto o nim wiedzieć?

  • Reklama i marketing

Pozycjonowanie dla początkujących

Copyright © Gorące rozmowy o biznesie 2023.