Poznaj koszty usług SEO Koszt pozycjonowania strony internetowej uwarunkowany jest przede wszystkim zakresem działań SEO oraz konkurencyjnością Twojej branży. Dla niszowej i lokalnej firmy podstawowe działania SEO mogą być prowadzone w bardzo małej kwocie. W przypadku bardziej konkurencyjnej branży, cena za pozycjonowanie wynosi od ok. 1000 zł do 3000 zł […]
Reklama i marketing
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie lokalne to zespół działań onsite oraz offsite zmierzających do podniesienia poziomu widoczności witryny na określony zestaw fraz kluczowych w kontekście tylko jednego regionu, miasta bądź dzielnicy (w przypadku dużch miast). Cały proces ma wiele punktów wspólnych z klasycznym pozycjonowaniem („na frazy”) czy pozycjonowaniem szerokim. W SEO lokalnym występuje jednak […]
Agencja SEO – co może zaoferować Twojej firmie?
Przedsiębiorstwa i właściciele portali internetowych, którzy pragną, żeby dotrzeć do najlepszych pozycji w wyszukiwarce, są w stanie to osiągnąć na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie zaleca się, to podjęcie starań osobiście. Nie dysponując doświadczeniem w obszarze SEO i nie śledząc na bieżąco informacji o zmianach w algorytmie Google, ciężko […]
Graficzny projekt gazety korporacyjnej
Korporacyjny biuletyn to znakomita forma motywowania podwładnych, ale też działanie marketingowe. Sprawdźmy więc, jakie treści warto zamieścić w takiej broszurce i czy warto się na to zdecydować. Projekt gazety – firmowy biuletyn Gazeta korporacyjna może spełniać rozmaite role. Kluczową jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – pisanie o sukcesach, pochwalenie się […]
Wykorzystanie PBN w marketingu internetowym
By odbiorca zauważył twoją działalność powinieneś nie tylko mieć firmową stronę internetową, ale też zadbać o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy systematycznie dodawane są do niej nowe rzetelne i użyteczne dla klienta artykuły. Jednak nie wolno również zignorować tzw. link […]
Co optymalizacja stron da Twojej firmie?
Wydałeś fortunę na nową witrynę www, zaś ona nie zachęca nowych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana i wyposażona w nowoczesne rozwiązania, jednak klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się pomimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyna tkwi w niskiej widoczności w sieci. Internauci zwykle używają wyszukiwarek – dobry biznesmen […]
semKRK#19 BIG – relacja z konferencji
SEMKRK#19 BIG – czyli konferencja w rozgrzanej czerwcowym słońcem, tętniącej wiedzą, inspiracjami i networkingiem Starej Zajezdni w Krakowie. Wydarzenie dla tych, którzy zamiast otwierać lodówkę, wpisują w Google frazę “co dziś zjem?”. Naprawdę mocny akcent przed nadchodzącymi wakacjami. SEMKRK#19 BIG – lokaIizacja SEMKRK#19 BIG jest zlokalizowana w legendarnym miejscu i […]
Buyer persona w content marketingu – po co i jak ją stworzyć?
Buyer persona to model klienta, ułatwiający planowanie i realizację działań marketingowych, w tym przygotowanie strategii content marketingowej i tworzenie treści. Wyjaśniamy, czym dokładnie jest, do czego się przydaje i jak ją stworzyć. Buyer persona – co to takiego? Co to jest persona? Buyer persona lub marketing persona (czasami nazywana też […]
Marketing mix – elementy składowe (4P) i przykłady
Firmy każdego dnia wprowadzają na rynek nowe produkty i usługi. Skąd osoby decyzyjne wiedzą, czy cena jest odpowiednia, a sam produkt jest odpowiedzią na zapotrzebowanie konsumentów? W tym artykule dowiesz się, co to jest marketing mix i jakie są jego elementy. Poznasz strategię biznesową, która pozwala dowiedzieć się, czy oferowane […]
Wirtualny spacer po firmie – zleć go rekomendowanemu fotografowi Google
Wirtualne spacery po firmach zyskują na popularności, a wiele osób coraz częściej zleca wykonanie takiej usługi i umieszczenie spaceru na wizytówkach Google. Możliwość zdalnego zwiedzenia firmy przyciągnie sporą ilość nowych klientów i pozwoli zwiększyć dochody naszego biznesu. Aby jednak wirtualny spacer był wysokojakościowy, jego opracowanie warto zlecić rekomendowanemu fotografowi Google. […]