Skip to content

Gorące rozmowy o biznesie

  • Robienie zakupów
  • Aranżacja i wyposażenie wnętrz
  • Opieka nad grobami
  • Branża budowlana
  • Zdrowie
  • Usługi

Zobacz koniecznie

Graficzny projekt gazety korporacyjnej

Pomysły na jubileusz firmy

Interesujesz się malarstwem cyfrowym? Zapisz się na kurs Photoshop

Czym zachęcić nastolatka do czytania? Kupuj mu książki młodzieżowe!

Platforma rowerowa na hak – co powinieneś o niej wiedzieć?

Superfood po polsku – soki z kwaszonych buraków i kiszonej kapusty

Podstawowe informacje o położniku

Smaczna żywność, która wytrzyma wiele miesięcy – o kiszonkach

Jaka deska na podłogę jest najlepsza?

Srebrne kolczyki z cyrkoniami

  • Home
  • Reklama i marketing

Reklama i marketing

  • Reklama i marketing

Graficzny projekt gazety korporacyjnej

Korporacyjny biuletyn to znakomita forma motywowania podwładnych, ale też działanie marketingowe. Sprawdźmy więc, jakie treści warto zamieścić w takiej broszurce i czy warto się na to zdecydować. Projekt gazety – firmowy biuletyn Gazeta korporacyjna może spełniać rozmaite role. Kluczową jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – pisanie o sukcesach, pochwalenie się […]

Czytaj Dalej
  • Reklama i marketing
  • Strony internetowe
  • Usługi

Wykorzystanie PBN w marketingu internetowym

By odbiorca zauważył twoją działalność powinieneś nie tylko mieć firmową stronę internetową, ale też zadbać o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy systematycznie dodawane są do niej nowe rzetelne i użyteczne dla klienta artykuły. Jednak nie wolno również zignorować tzw. link […]

Czytaj Dalej
  • Reklama i marketing
  • Strony internetowe
  • Usługi

Co optymalizacja stron da Twojej firmie?

Wydałeś fortunę na nową witrynę www, zaś ona nie zachęca nowych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana i wyposażona w nowoczesne rozwiązania, jednak klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się pomimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyna tkwi w niskiej widoczności w sieci. Internauci zwykle używają wyszukiwarek – dobry biznesmen […]

Czytaj Dalej
  • Reklama i marketing

semKRK#19 BIG – relacja z konferencji

SEMKRK#19 BIG – czyli konferencja w rozgrzanej czerwcowym słońcem, tętniącej wiedzą, inspiracjami i networkingiem Starej Zajezdni w Krakowie. Wydarzenie dla tych, którzy zamiast otwierać lodówkę, wpisują w Google frazę “co dziś zjem?”. Naprawdę mocny akcent przed nadchodzącymi wakacjami. SEMKRK#19 BIG – lokaIizacja SEMKRK#19 BIG jest zlokalizowana w legendarnym miejscu i […]

Czytaj Dalej
  • Porady i ciekawostki
  • Reklama i marketing

Buyer persona w content marketingu – po co i jak ją stworzyć?

Buyer persona to model klienta, ułatwiający planowanie i realizację działań marketingowych, w tym przygotowanie strategii content marketingowej i tworzenie treści. Wyjaśniamy, czym dokładnie jest, do czego się przydaje i jak ją stworzyć. Buyer persona – co to takiego? Co to jest persona? Buyer persona lub marketing persona (czasami nazywana też […]

Czytaj Dalej
  • Porady i ciekawostki
  • Reklama i marketing

Marketing mix – elementy składowe (4P) i przykłady

Firmy każdego dnia wprowadzają na rynek nowe produkty i usługi. Skąd osoby decyzyjne wiedzą, czy cena jest odpowiednia, a sam produkt jest odpowiedzią na zapotrzebowanie konsumentów? W tym artykule dowiesz się, co to jest marketing mix i jakie są jego elementy. Poznasz strategię biznesową, która pozwala dowiedzieć się, czy oferowane […]

Czytaj Dalej
  • Reklama i marketing
  • Usługi

Wirtualny spacer po firmie – zleć go rekomendowanemu fotografowi Google

Wirtualne spacery po firmach zyskują na popularności, a wiele osób coraz częściej zleca wykonanie takiej usługi i umieszczenie spaceru na wizytówkach Google. Możliwość zdalnego zwiedzenia firmy przyciągnie sporą ilość nowych klientów i pozwoli zwiększyć dochody naszego biznesu. Aby jednak wirtualny spacer był wysokojakościowy, jego opracowanie warto zlecić rekomendowanemu fotografowi Google. […]

Czytaj Dalej
  • Porady i ciekawostki
  • Reklama i marketing
  • Strony internetowe

Heurystyki Nielsena a treść na stronie internetowej. Związki contentu, UX i SEO

Doświadczenie użytkownika – czyli to, czym zajmuje się UX – to bardzo ważny aspekt na każdym etapie projektowania i utrzymywania strony internetowej lub aplikacji, również w przypadku tworzenia contentu i pracy nad SEO. Heurystyki Nielsena są listą dobrych praktyk, których zastosowanie znacząco wpływa na poprawę doświadczenia użytkowników danego serwisu. W […]

Czytaj Dalej
  • Reklama i marketing

Open Graph – co to jest i w jaki sposób go wykorzystać, by zwiększyć ruch na stronie z social mediów?

Czy wiesz, jak uatrakcyjnić swój profil na Facebooku i jednocześnie zwiększyć ruch na stronie internetowej? Czy wiesz, że możesz mieć pełną kontrolę nad tym, jak w social mediach będą się prezentować udostępniane elementy Twojej strony? Odpowiedzią są meta tagi, które opracował Facebook, a obecnie korzysta z nich wiele serwisów społecznościowych. […]

Czytaj Dalej
  • Reklama i marketing
  • Usługi

Wynajem sprzętu na imprezy – sceny, oświetlenie i meble eventowe

Różne imprezy, zarówno te outdoorowe, jak i w krytych obiektach, odbywają się praktycznie codziennie. Ich organizacja nie jest już obecnie domeną dużych miast i korporacji. Często jednakże, kiedy małe podmioty postanowią o przygotowaniu takiego wydarzenia wychodzi na jaw, iż brakuje im odpowiedniego sprzętu, a jego kupno na jednokrotne użycie jest […]

Czytaj Dalej

Nawigacja po wpisach

1 2

Ostatnie wpisy

  • Graficzny projekt gazety korporacyjnej
  • Pomysły na jubileusz firmy
  • Interesujesz się malarstwem cyfrowym? Zapisz się na kurs Photoshop
  • Czym zachęcić nastolatka do czytania? Kupuj mu książki młodzieżowe!
  • Platforma rowerowa na hak – co powinieneś o niej wiedzieć?

Kategorie

  • Aranżacja i wyposażenie wnętrz
  • Automatyka przemysłowa
  • Bezpieczeństwo
  • Biżuteria i kosztowności
  • Branża budowlana
  • Branża prawna
  • Finanse i rachunkowość
  • Hobby
  • Kosmetyki
  • Kulinaria
  • Motoryzacja
  • Podróżowanie
  • Porady i ciekawostki
  • Reklama i marketing
  • Robienie zakupów
  • Spedycja, transport, logistyka
  • Sport
  • Strony internetowe
  • Szkolnictwo
  • Technologie
  • Usługi
  • Zagadnienia informatyczne
  • Zdrowie

Copyright © Gorące rozmowy o biznesie 2023.